نوشته شده توسط : Vahedi

معرفی گل آپارتمانی لیندا

گل آپارتمانی لیندا دارای برگ های باریک، کشیده و ضخیم است. این برگ های مقاوم دور گیاه آویزان هستند. این گیاه دارای یک پافیلی است که بر زیبایی آن افزوده است. ارتفاع آن در موقعیت خوب به دو متر هم می رسد. جوانه هایی روی گیاه به وجود می آیند که می توان از آنها برای تکثیر گیاه استفاده کرد. رنگ برگ ها سبز تیره است و گاهی ممکن است در فصل تابستان با درآوردن گل های سپید ریز زیبایی آن چند برابر شود.   

 

شرایط نگهداری از گل آپارتمانی لیندا

گل آپارتمانی لیندا گیاهی مقاوم است و آن را کم توقع می دانند. این گیاه بومی مناطق بیابانی است و نور را دوست دارد و به سایه علاقه ای ندارد. اما نیاز نیست آن را در برابر نور مستقیم خورشید قرار دهید. از آنجا که آن را در دسته بی خطرها قرار می دهند، برای افرادی که در خانه کودک و حیوان دارند بسیار مناسب است. این گیاه به آبیاری حساس است و از آنجا که آب را در ساقه خود ذخیره می کند، نباید به آن آب زیادی داده شود. در محیط خانه هم پشت پنجره بهترین جا برای آن محسوب می شود که چند ساعت از روز به آن نور تابیده شود. اگر جای اصلی آن در نیمه سایه است، بهتر است گاهی آن را به جای پر نور ببرید. 

خوب است که برگ های گل آپارتمانی لیندا را هفته ای یک بار آبپاشی کنید. آبیاری زیاد می تواند پیاز آن را بپوساند و گیاه را از بین ببرد. رطوبت خاک باید کم باشد و نیاز است که بین دو آبیاری خاک حتماً خشک شده باشد. در فصل زمستان تا وقت که برگ ها پژمرده نشده اند به آب نیاز ندارد. اگر مدت طولانی به این گیاه آب داده نشود، مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد. مخلوطی از خاک رس، شن و مواد آلی برای رشد این گیاه مطلوب است.

خرید گل و گیاه آپارتمانی

مرکز فروش استند گلدان در کرج

طراحی آلاچیق

طراحی گرین وال      

اجرای فلاور باکس

خرید گل و گیاه آپارتمانی لوکس

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 | نظرات ()